Οι Dental Experts έχουν την λύση

Χειρουργική στόματος

Περιλαμβάνει τις πιο επεμβατικές πράξεις όπως απλές εξαγωγές, χειρουργικές εξαγωγές εγκλείστων δοντιών, φρονιμιτών, φατνιοπλαστικές, ουλοπλαστικές, ακρορριζεκτομές με ανάστροφη έμφραξη, οδοντικά εμφυτεύματα, αναπλάσεις οστού και ανυψώσεις ιγμορείων.

Αισθητική Οδοντιατρική

Περιλαμβάνει αισθητικές επεμβάσεις που στόχο έχουν να αναδείξουν το χαμόγελό σας. Μπορούμε να διορθώσουμε από το χρώμα των δοντιών, μέχρι το σχήμα και την κλίση τους, αλλά και τα κενά διαστήματα ανάμεσα στα δόντια σας.

Οδοντιατρική φροντίδα

Θεραπεύουμε συνολικά τον οδοντικό φραγμό από προβλήματα όπως τερηδόνες, φλεγμονή των ούλων, πολφίτιδες. Ένας υγιής φραγμός είναι προαπαιτούμενο για την μακροχρόνια διατήρηση των δοντιών σε συνθήκες βιολογικά, αισθητικά και λειτουργικά αποδεκτές.

Συγκεκριμένα, παρέχουμε
ολοκληρωμένη οδοντιατρική φροντίδα:

Εξέταση-διάγνωση-σχέδιο θεραπείας

Η εξέταση περιλαμβάνει κλινική κι ακτινογραφική αξιολόγηση του ασθενή. Η κλινική εξέταση περιλαμβάνει ενδοστοματική κι εξωστοματική εξέταση. Με βάση τις παραπάνω εξετάσεις μπορούμε να θέσουμε ένα θεραπευτικό πλάνο με ιεράρχηση των σημαντικότερων αναγκών του εκάστοτε ασθενούς.

Οδοντικά εμφυτεύματα

Η έλλειψη δοντιών μπορεί να υπονομεύσει την ποιότητα ζωής του ασθενή, λόγω δυσκολίας στην ομιλία, στην μάσηση της τροφής και στην αισθητική. Η σύγχρονη οδοντιατρική μπορεί να δώσει πολλές λύσεις μέσω των εμφυτευμάτων. Τα εμφυτεύματα είναι μια αισθητική λύση και λιγότερο επεμβατική σε πολλές περιπτώσεις για την αποκατάσταση των απολεσθέντων δοντιών, αφού δεν χρειάζεται να παρασκευαστούν φυσικά δόντια για την υποδοχή γεφυρών σε περίπτωση νωδών διαστημάτων.

Γναθολόγος - Αντιμετώπιση κροταφογναθικών διαταραχών

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής προκαλεί πολύ στρες στην ζωή μας, το οποίο εκδηλώνεται με διάφορους τρόπους στον οργανισμό μας. Ένας από αυτούς είναι το σφίξιμο των δοντιών μας. Το σφίξιμο αυτό, θέτει σε κίνδυνο τόσο τα δόντια, όσο και την ποιότητα της ζωής μας, καθώς προκαλεί συχνούς πονοκεφάλους και πόνους στους μύες του προσώπου, αλλά και στις κροταφογναθικές αρθρώσεις. Η αντιμετώπιση των πόνων αυτών συμβάλλει στην βελτίωση της ψυχολογίας και της καθημερινής μας ζωής.

Περιορισμένες ορθοδοντικές μετακινήσεις

Η νέα τάση στην ορθοδοντική αφορά στους διάφανους νάρθηκες που χρησιμοποιούνται για μικρές ορθοδοντικές μετακινήσεις. Ο ασθενής δεν χρειάζεται να φοράει μόνιμα σιδεράκια, μόνο ένα διάφανο νάρθηκα στο στόμα ο οποίος προκαλεί τις κατάλληλες τάσεις στα δόντια για να τα οδηγήσει στις κατάλληλες θέσεις.

Ενδοδοντική θεραπεία

Έντονος πόνος στα δόντια ή και πρίξιμο στο στόμα πιθανότατα να υποδηλώνει πως ένα δόντι χρειάζεται ενδοδοντική θεραπεία. Στην ενδοδοντική θεραπεία αφαιρείται ο μολυσμένος πολφός του δοντιού και καθαρίζεται το δόντι από τα μικρόβια και την φλεγμονή. Ο χώρος καλύπτεται στη συνέχεια με ειδικό υλικό. Τα παραπάνω μπορούν να απαλλάξουν τον ασθενή από τον πόνο.

Περιοδοντική θεραπεία

Η περιοδοντίτιδα αφορά στην φλεγμονή των περιοδοντικών ιστών που οδηγεί σε σταδιακή καταστροφή του φατνιακού οστού κι άρα στην στήριξη του δοντιού. Κατά την περιοδοντική θεραπεία, αποκαθίσταται η υγεία των ούλων για να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια διατήρηση του οδοντικού φραγμού.

Αποκαταστάσεις

Οι αποκαταστάσεις αφορούν στην πλήρωση κοιλοτήτων που έχουν προκληθεί από τερηδόνες, κατάγματα, αποτριβές, διαβρώσεις. Επιπλέον μπορεί να αφορούν σε αισθητικές αποκαταστάσεις για αλλαγή χρώματος των δοντιών ή παλαιών εμφράξεων. Σε κάθε περίπτωση, τα δόντια καθαρίζονται από την τερηδόνα και εμφράσσονται σύμφωνα με τις αισθητικές και λειτουργικές απαιτήσει του κάθε δοντιού.

Προσθετικές εργασίες

Η προσθετική αφορά στην αποκατάσταση δοντιών με στεφάνες ή γέφυρες. Σήμερα, έχουμε δυνατότητα να αποκαταστήσουμε δόντια με τα πλέον αισθητικά υλικά, εξαλείφοντας τα προβλήματα που δημιουργούσαν οι παλιές στεφάνες. Επιπλέον, η προσθετική δίνει λύσεις και σε περιπτώσεις ασθενών χωρίς δόντια ή με λιγοστά εναπομείναντα δόντια, μέσω κινητών οδοντοστοιχιών, μερικών ή ολικών.

Λεύκανση δοντιών

Η λεύκανση των δοντιών είναι η λιγότερο επεμβατική αισθητική επέμβαση που μπορεί να κάνει κανείς. Η λεύκανση γίνεται είτε στο οδοντιατρείο, είτε στο σπίτι, είτε σε συνδυασμό των δυο ανωτέρω. Η λεύκανση θα βελτιώσει το χαμόγελό σας και θα του δώσει την λάμψη που του αξίζει.

Επικοινωνία

Διεύθυνση: